Ik heb een vlucht geboekt (transavia vanaf schiphol). Wanneer weet ik wat het gatenummer is?

Is dit vooraf al ergens te zien? Of krijg ik dit te zien bij (online) inchecken of kan ik dit pas zien bij op Schiphol zelf op de borden?

5 jaar geleden
in: Vakantie
2.1K
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Die informatie zie je pas bij aankomst op schiphol, in uitzonderlijke gevallen is het bij de online reservering al (onder voorbehoud)bekend

Antwoorden (2)

Vaak is bij het online inchecken al te zien welke vanuit welke gate je vertrekt. Maar check dit altijd nog op de luchthaven zelf, het kan namelijk nog veranderen. Er staan genoeg digitale borden waar de informatie op wordt gegeven. Voor de douane en daarachter.

Volg de bewegwijzering op Schiphol en je komt er vanzelf.
5 jaar geleden
Schiphol heeft een eigen app. Als je deze op je telefoon zet en je vlucht toevoegt aan favorieten, dan krijg je alle updates erover.
Gatenummer is vaak pas vlak vantevoren bekend, en kan ook wijzigen indien er bijvoorbeeld problemen zijn met een vliegtuig of de planning.
Maar via de Schiphol app krijg je automatisch alle updates binnen.

Ook zijn er op Schiphol zelf op veel plekken borden waar continu updates gegeven worden over de aankomende vluchten en wat de status is.

Je kunt dus vooraf al een indicatie krijgen via die app, maar je weet het pas zeker bij aankomst op Schiphol zelf.