Kun je in de buurt van Lagos met dolfijnen zwemmen?

Hallo,

Wij verblijven in Lagos, Portugal en ik vroeg me af of je daar in de buurt ook ergens met dolfijnen kunt zwemmen. En zo niet in de buurt wat zijn de dichtstbijzijnde plekken?

Groet,

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Vakantie
1.1K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Als je zou weten hoe de dolfijnen mishandeld worden om ze zogenaamd lief met toeristen te laten zijn, zou je het niet meer willen.
Net als olifantenritjes, knuffelen met tijgers etc is dit net zo zielig. Spek alsjeblieft niet de bankrekening van dit soort dierenbeulen.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Heb je de duco een tijd terug gezien over het dolfinarium? Dan wil je niet eens meer...
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Duco=docu, pardon
Rieneke1
6 jaar geleden
Precies Manonnetje3, de horror van Taiji moet je niet willen sponsoren. Keken mensen maar eens wat verder dan hun neus lang is :/
paulus811
6 jaar geleden
Helemaal eens met de reacties hierboven. Zwem maar met een opblaasdolfijn.
dudemeister
6 jaar geleden
dont support animal exploitation

Antwoorden (1)

Je moet ver(mijl of 20) de oceaan op wil je dolfijnen zien in de buurt van Portugal, en als zij ergens opduiken dan kun je proberen in zee te duiken om te zien of zij nieuwsgierig zijn en met je willen spelen, vaak helpt het om een voetbal aan een lange lijn aan de boot te bevestigen om de nieuwsgierigheid te wekken, ik heb dat al vaak gedaan op zeilvakanties, gaan ze snel weg dan heb je gewoon pech... geforceerd met dolfijnen zwemmen is wat al haarfijn in de reacties wordt gezegd echt dieren mishandeling, of het misdadige af, dus dat moet je niet steunen door op dat soort initiatieven af te gaan.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
+ me eens en ook met bovenstaande reacties!