Geldt een weekendretour bij de NS ook in het pinksterweekend, zondag heen, maandag terug?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op de site van NS kan je dit vragen.
www.ns.nl

Het beste antwoord

Jazeker je kunt maandag nog met de laatste trein terug,je weekendretourtje gaat in om 19.00 vrijdag

Het zal het laatste weekendretourtje voor een ieder zijn met één feestdag er in

snik snik de ov chipkaart alleen maar enkeltjes betalen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De enkeltjes zijn precies de halve prijs van een retourtje op dit moment...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nog even gecontroleerd op ns.nl zelf.