zijn er busreizen ook voor singles naar carneval Keulen?

Ik zou zo graag nog eens carneval vieren in Keulen, mijn geboortestad. Maar mijn familie is verhuisd of gestorven.
Ik heb één nicht in de buurt, maar die wil niet meer naar Keulen...

Daarom zoek ik naar een manier om er alleen naartoe te gaan, liefst wel met een groep. Ik woon in België maar ik wil best met een groep uit een ander land meereizen, ik spreek vloeiend Nederlands (uiteraard), Duits en Frans.
Het is zeker niet de bedoeling met zo een groep op reis te gaan die bijeen komen in de hoop een relatie te vinden of zo, ik wil echt gewoon genieten van carneval, zingen, dansen enz... met een vrij hart.
Heb al gezocht op internet maar vind niet onmiddellijk iets, wel voor de stoet maar niet om echt meerdere dagen in het carneval "te duiken".

7 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (1)

Ja, er zijn busreizen voor singles naar carnaval Keulen. Er zijn verschillende reisorganisaties die speciale busreizen aanbieden voor singles. Kijk online naar de verschillende opties en vergelijk de prijzen.
Bronnen:
2 maanden geleden