Ja, dat mag.
Vanaf zes jaar mag je al alleen met de trein , al is voor jongere kinderen vaak wel aan te bevelen dat iemand op ze "past" . Maar met veertien hoeft dat niet meer.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ah. Las de vraag anders. Wilde antwoorden. Nee mag ook met de fiets of het vliegtuig.
Inekez1
7 jaar geleden
Ha. Ik las het eerst ook zoals MrTomaat, maar snapte wel wat de bedoeling was. "Alleen" heeft 2 betekenissen. Vandaag in Dagblad van het Noorden: "Roetveegpiet komt alleen naar Beilen". In andere plaatsen komen bruine en zwarte pieten, maar door de kop lijkt het net of er in Beilen maar 1 piet komt, helemaal alleen zonder Sint..."