Waar vind ik de goedkoopste last-minutes zonvakanties reizen en waar moet ik op letten?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (4)

wegolo.com

- Waar wil je heen
- Welke kosten zijn inbegrepen (schoonmaak, vervoer, eten)
- Kan je wat je wilt op die plek (Dus een hotel 25km vh strand is nog steeds spaanse kust, maar je moet wel een auto parkeren ed.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De onderstaande site heeft de last minute van heel veel verschillende organisaties.
Waar je zeker op moet letten is of ze aangesloten zijn bij een reisvereniging zodat als het tegenvalt, je eventueel kunt overboeken of je geld terug kunt krijgen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je moet er op letten dat je niet naar een bestemming gaat waar je vaccinaties voor nodig hebt, die je nog niet hebt.
daarnaast moet je er natuurlijk op letten dat je niet te laat bent
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk eens op www.vakantieveilingen.nl, Je bepaalt zelf wat je voor de vakantie wilt uitgeven en met een beetje geluk sleep je hem binnen !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Let er op dat je bij deze veilingen in je enthousiasme niet te veel gaat bieden! ik heb regelmatig gezien dat mensen meer boden dan het in werkelijkheid koste als je even verder keek op het internet..... Als je de hoogste bieder bent, ben je verplicht te betalen! Er wordt bijv al snel 50 euro geboden voor een sauna arrangement terwijl het normaal gesproken 35 euro kost. Maar als je je hoofd er bij houdt kun je met een beetje geluk een leuk voordeel hebben.