Kent iemand Alfsee Ferien- und Erholungspark in het Osnabrücker Land?

Wij gaan daar deze zomer op vakantie en zijn op zoek naar tips voor uitstapjes, eetgelegenheden etc.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

Je zou het allerbeste even op hun website kunnen kijken. Zo te zien hebben ze daar ook een Nederlandse versie van:
http://alfsee.de/hp791/HOME.htm

Hier staan genoeg tips over wat er rondom het park te doen is.

Op de website van Zoover krijgt dit park een cijfer van 8,7 (op basis van slechts 3 beoordelingen, maar toch). Hier staat ook.
http://www.zoover.nl/duitsland/neder-saksen-niedersachsen/rieste/ferien-und-erholungspark-alfsee/camping

Tussen haakjes, als jullie een eigen auto meenemen is het misschien een leuk idee om eens een dagje naar de dierentuin van Hannover te gaan. Is ongeveer anderhalf uur rijden vanaf Rieste, maar zeker voor kinderen heel erg de moeite waard, 't is één van de leukste dierentuinen waar ik ooit geweest ben.

Fijne vakantie in ieder geval.