Wat heb ik allemaal nodig als ik ga kamperen?

Stel, je gaat kamperen in de zomervakantie in Italië. Je gaat met de tent. Wat heb je allemaal nodig om 3 weken te kunnen kamperen op een camping daar?
Je kent het wel, je gaat weg op vakantie, komt aan en merkt dat je dingen vergeten bent. Ik vroeg me af of er misschien een lijstje bestaat op internet, zo'n standaard lijst, waarop staat wat je allemaal mee moet nemen.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (1)

Absoluut. De ANWB-meeneemlijst, die je zelf kunt samenstellen. Je kunt zo meteen controleren of je aan alles gedacht hebt en overbodige dingen uitvinken. Daarna print je 'm uit en begin je met pakken. Veel succes en plezier! :)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Wat een goeie! Die site had ik nog niet gevonden. Dankjewel :)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Prima lijst, lijsten vullen elkaar vaak aan, op de ene staat vaak net iets wat de andere mist. +
Ivana
8 jaar geleden
Hoe langer je kampeert, hoe minder je meeneemt!
Het meeste is absoluut overbodig, je gaat de rimboe niet in. Fijne vakantie.
(Wij hebben in Rome gestaan op Camping Flaminio, vlak bij de tram naar het centrum, is zelfs te lopen.)