Wat kan ik doen in mijn vakantie?

Ik ben 16 jaar en zoek nog iets om mijn zomervakantie door te komen. Dit kan een kamp zijn, of vrijwilligerswerk of zoiets. Is dat nog ergens te vinden en zo ja, waar? Het mag niet te duur zijn. Kan in Nederland, maar ik zou het buitenland ook erg leuk vinden.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (6)

Bij de kinderboerderijen kunnen ze in de vakantie tijd altijd hulp gebruiken.
Je kunt vragen of je er een tentje neer mag zetten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb 2 links gevonden(maar zijn er vast veel meer) over vakantie werk op een camping.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je van het strand houdt kun je je aanmelden bij een reddingsbrigade in de buurt.

Aan de Noordzeekust, de Zeeuwse Wateren, het IJsselmeer, de Randmeren, drukke vaarwegen en recreatieplassen worden door reddingsbrigades in het zomerseizoen permanente strandwacht- en bewakingsdiensten uitgevoerd. Het helpen van zwemmers en watersporters in nood, een verdwaald kind bij de ouders terugbezorgen, Eerste hulp: zo maar een greep uit het dagelijks werk van reddingsbrigades.

Het kan vrijwillig maar je kunt ook solliciteren voor een betaalde functie als strandwacht voor de zomer maanden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je vrijwilligerswerk dicht bij huis wilt, en je kunt goed met kinderen overweg, is kindervakantiewerk misschien iets voor jou.
wat verder weg ,zou je kunnen kijken of staatsbosbeheer nog kampen organiseert.

Bij het CWI hier werden n paar maanden geleden appelplukkers in Frankrijk gevraagd.(er worden in Polen aspergestekers voor Nederland gezocht, vanuit Nederland appels plukken in Frankrijk, vraag me af waar de fransen gaan werken, misschien in Polen?) Of is het druivenpluktijd waar je aan de gang kunt.
13 jaar geleden
Is er bij jou in de buurt geen leuk vakantiewerk te vinden? Dan verdien je ook nog wat...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kamperen? Slapen? TV kijken? Computeren? Computerspelletjes zoals wii? er zijn veel dingen te doen in het wereld :)