Wat zijn de ervaringen met Fly Afriqiyah?

Een Maatschappij uit Libië. Wie heeft hier (onlangs) mee gevlogen en wat waren de ervaringen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

Ik werk op schiphol en zie daar geregeld Fly Afriqiyah. Ik denk dat als een vliegmaatschappij mag landen in Nederland en/of landen binnen de eu, kan je de maatschappij wel als veilig bestempelen(pin me der niet op vast hoor). Dus dat het niet op de zwarte lijst staat. De eu houd daar strenge controles op en kan zelfs van een maatschappij een verbod opleggen voor bepaalde vliegtuigen van die bepaalde maatschappij(zoals iran air geen fokker 100's, maar wel ''oude airbus a300"...)

Op je vraag of er ervaringen mee zijn, kan ik je niet veel zeggen, maar als het veilig is en de prijs-kwaliteits verhouding is te doen, dan is het toch oke?

Zo te zien ziet het er in de cabine zeer netjes uit!

Toegevoegd na 4 minuten:
Het is trouwens een airbus a320-200 op de Foto
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik heb persoonlijk geen ervaring met deze luchtvaartmaatschappij. Ik had zelfs nog nooit gehoord van deze maatschappij, wat ook positief opgevat kan worden, dat betekent dat er de laatste jaren geen enkel toestel "onvrijwillig te vroeg" geland is.

Op deze toegevoegde link staan reizigerservaringen van mensen die er wel mee gevlogen hebben. De meeste ervaringen zijn positief, het enige nadeel is de tijd die de meesten in Libië hebben moeten wachten op een overstap, maar ja, de prijs maakt veel goed.

http://togo.startpagina.nl/prikbord/5343948/9043778/re-fly-afriqiyah#msg-9043778
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien een geruststelling voor je, er is er nog nooit een boven gebleven.