Wat is een goed auto verhuursbedrijf - website om een auto te huren in Zuid Afrika voor 6 weken?

Ik heb van 17 mei 12:00 tot 30 juni 9:00 een auto nodig. ik wil hem ophalen bij Johannesburg airport en terugbrengen bij Kaapstad airport. Ik wil hem verzekeren voor glas en banden verzekering, wa en de risico volledig afkopen. Verder geef ik de voorkeur aan een volle tank met vol = vol. Sunnycars heeft tot 31 januari 2016 de aanbieding dat je gebruik kan maken van gratis flexservice, zodat je hem kosteloos tot 4u voor tijd kan annuleren. Maar mijn ervaring is wel dat sunnycars vaak wat prijziger is.

Ik heb er 1250 voor over. Hoop op jullie adviezen :)

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Vakantie
1.2K

Antwoorden (2)

Wij hebben 2 jaar geleden een auto in kaapstad gehuurd bij het bedrijf Europcar. Zijn we heel afrika mee doorgereden. Bij Kaap de Goede Hoop een deuk in de auto gekregen, werd keurig en snel opgelost!
Succes
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
In principe kun je bij elke grote aanbieder terecht.
Ik heb goede ervaringen met zowel Sunnycars als Hertz.

Lees gewoon goed de voorwaarden en vergeet de wat kleinere lettertjes ook niet.
Hou er verder rekening mee dat bij veel maatschappijen een creditcard getoond moet worden voor de borg.