Wat is de beste route planner op internet om maar zuid frankrijk te gaan?

Wäar ook tol wegen etc op te vinden zijn

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

Ik zou Mappy gebruiken. Van origine een Franse website waar ook prima routes mee te maken zijn in Nederland. Naar Frankrijk ermee rijden moet éénvoudig zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

internetplanner zuid france googelen succes
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Michelin werkt prettig.
http://www.viamichelin.nl/
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind zelf de ANWB routeplanner erg prettig werken. Maar een navigatie systeem is tegenwoordig heel makkelijk. Vind namelijk de routes op internet niet altijd erg handig. Maak je snel fouten mee.
Tegenwoordig heb je ook veel mobiele telefoons waar standaard navigatie op zit. Veel Nokia toestellen hebben zelfs gratis navigatie erop zitten. En die werkt prima.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik gebruik meestal Google Maps. Daar staat ook steeds op aangegeven wanneer je een tolweg tegenkomt. Ook kan je heel makkelijk nog een extra bestemming toevoegen.

Toegevoegd na 1 dag:
Links in de routebeschrijving zie je precies waar je de tolwegen tegenkomt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geen routeplanner nodig, bij Luik en Lyon is het even lastig maar daarna zit je op de autoroute du soleil en dat gaat eeeeeeuwig rechtdoor over de tolweg tot je in de provence bent.