Waar kan ik vrijuit survivallen?

Kortom: ik zoek een plek, dichtbij Nederland, waar ik kan leven als de holbewoners. Ik wil bushcraften, survivallen zonder regels, toezicht of wat dan ook.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (1)

Dichtbij Nederland bestaat zo'n plek niet. Waar je echt kunt survivallen geldt vrijwel altijd de regel: verboden toegang. We leven nu eenmaal in een beschaving.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik ken geen enkele gemeente dichtbij Nederland waar men zomaar een hol mag graven, laat staan erin wonen.