Kent iemand mischien een goede 4 - of 5 sterren camping direct aan het strand onder Bordeaux?

Toegevoegd na 34 seconden:
Of aan de Langudoc of Cote de Azur?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

Ook ik ga weer verwijzen naar mijn favoriete site zoover.nl.
Ik heb 18 4-sterren campings aan zee gevonden die onder Bordeaux liggen, waarvan er drie nog geen beoordeling gekregen hebben.

Als je op één van die accommodaties klikt, kom je in een vervolg scherm, hierop kun je de beoordelingen lezen van reizigers die je voor gegaan zijn. Via de tabbladjes boven aan kun je veel verschillende informatie over de camping ophalen, waaronder foto's, adresgegevens (meestal inclusief eigen internetadres) en ook leuk: Het tabbladje "weer" om te kijken hoe het er nu uitziet met het weer.

Alvast fijne vakantie gewenst.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Kijk eens op de site van zoover daar kun je tal van campings vinden plus nog een beoordelingen van andere mensen