Vliegtickets Vergelijken - Welke sites zijn het beste en betrouwbaar?

Ik ben op zoek naar een voordelig vliegtickets naar Brazlië. Ik heb al verschillende websites bekeken en wil graag jullie mening en ervaring. Ik zoek ook een betrouwbare partij liefst vanaf Schiphol.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vakantie
1.2K

Het beste antwoord

jaa eigenlijk zegt "Utrecht" het al, gewoon overal een beetje koekeloeren!

ik kijk meestal hier ook nog:

http://www.schipholtickets.nl/faq/vliegtickets-algemeen/vliegtickets-vergelijken.html
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ik ga eerst naar vliegtickets startpagina en vanuit daar vergelijken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
mijn methode is om eerst via verschillende sites de mogelijkheden en prijzen uit te zoeken. Zoals cheaptickets.nl, vliegwinkel.nl, expedia.com, worldtravelcenter.nl
Dan naar de website van de vliegmaatschappij van de beste aanbieding en daar dezelfde vlucht opzoeken. Vaak is rechtstreeks boeken bij maatschappij goedkoper dan via een broker. Je spaart je in ieder geval vaak allerlei toeslagen uit.
Utrecht
14 jaar geleden
Mijn man vliegt en boekt heel vaak bij vliegtickets.nl
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als jij naar Fortaleza of Natal gaat dan moet jij bij
www.flybrazil .nl zijn daar krijg jij de lijst van de hele maand te zien .
En jij kan spotgoedkoop vliegen als jij bij de aanbiedingen kijkt. staat onderaan de pagina .
Zij vliegen met Arke fly met een tussen stop om te tanken en dan weer verder .
En als jij nog verder gaat in het noorden dan boek je een ticket voor een binnelandse vlucht .
En als jij naar rio of die kant op gaat dan moet jij kijken op www.schiphol.nl daar krijg je een pagina waar jij de prijs kunt vergelijken met andere luchvaartmaatschappijen .

e