Al naar gelang waar vandaan u vertrekt uit Nederland, zijn er eigenlijk 2 mogelijkheden.

1. Vanuit Nederland via Zwitserland, Aken, Basel, Chiasso, Milano, Bologna, Firenze, Arezzo, u zit dan nog steeds op de A1 en neemt daar de afslag "Valdichiana" en van daaruit gaat u richting Perugia en kiest u zelf uw eindbestemming.

2. Vanuit Nederland via Duitsland/Oostenrijk, Frankfurt, Munchen, Innsbruck, Brenner, Verona, Bologna en van daaruit verder als bij mogelijkheid nr. 1.

Succes ermee.

Toegevoegd na 18 uur:
Mogelijkheid nr. 1 is waarschijnlijk iets goedkoper als het om de diverse soorten tol gaat.