Moet ik een nieuwe ESTA aanvragen voor een transit, of kan ik mijn huidige ESTA veranderen?

Ik ben najaar 2014 naar New York gereisd, en heb hiervoor dus een ESTA aangevraagd. Dit voorjaar reis ik naar Mexico met een overstap in de US, moet ik daarvoor een nieuwe ESTA aanvragen?

Toegevoegd na 1 uur:
De vraag: 'Vindt uw reis naar de VS plaats op doorreis naar een ander land?' kan ik namelijk niet meer veranderen.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

Nee, een verleende ESTA is 2 jaar geldig. Binnen die tijd kan je onbeperkt naar de VS reizen (echter toegang tot de VS wordt pas door de immigratieofficer bij aankomst verleend).
Je mag je ESTA bijwerken met relevante data (als datum, vlucht, verblijfsadres), maar dat is niet verplicht.

Meer info op:
http://forum.allesamerika.com/index.php
Utrecht