Is Malibu veilig?

Ik hoor dat er in Amerika veer criminaliteit is dat er veel wapens in omloop zijn. Is Malibu veiliger dan de rest?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

In Nederland heeft elke grote stad wel een veilig en onveilig plaats. Dit is in elke USA stad niet anders, het enige nadelige verschil is dat het verschil tussen veilig en onveilig erg groot is. Het voordelige verschil is dat al die steden groter zijn, en je dus ook verder verwijderd bent van als dat gevaar.
In het kort, zorg dat je op de veilige plekken bent en je zal niet eens iets van criminaliteit merken, laat staan dat je er zelf in betrokken raakt. Criminelen zullen altijd afgeschut en 'ondergronds' bezig zijn. Zorg dat jij op openbare plekken bent waar veel andere zijn en je zal veilig zijn. In de bron nog een tekst over veilige en onveilige plekken, wel in het engels.