Ik was in Barcelona en toen zag ik dit, weet iemand wat het is?

We waren aan het wandelen en langs de kant van de weg zag ik dit staan. Ik vroeg me af wat het is want ik heb het nog nooit eerder gezien. En let niet op mij op de foto. :p

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vakantie
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
een speeltoestel,alleen wat primitiever

Het beste antwoord

Tijdens de Zomerspellen zijn er in Barcelona allerlei wegwijs borden geplaats om aan te geven waar je was dit is zo'n bord
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

waarschijnlijk heeft daar een bord ingehangen over het betreden van het bos wat achter je ligt

Toegevoegd na 4 minuten:
of een plattegrond van het bos
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is een artistieke impressie van een bouvier die poseert als denneboom.
Achter het glas worden waarschijnlijk gewoonlijk publicaties opgehangen die niet nat mogen regenen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
als ik het zo zie dan had het een wegbewijzeringbord moeten zijn voor in het bos