Eerst worden mijn vliegtijden veranderd daarna ook mijn stoelreservering verwijderd, wat kan ik eisen?

Ik heb 4weken geleden mijn vakantie geboekt bij corendon, eerst kreeg ik gisteren mail dat onze vluchttijden van de terugreis zijn veranderd, eerst vlogen we om half 10 savonds en nu om 11 uur smorgens al, dus we missen een dag, maar vandaag krijg ik een mail dat door de wijziging van de vliegtijden ook mijn stoelreservering komt te vervallen, en dat ik dus niet meer de 1e rij kan boeken/kan zitten!! Corendon komt niets tegemoet, ik kan voor 30 euro pp mijn vakantie omboeken, en dan ook net verschil bijbetalen natuurlijk...

Wie o wie weet hoe ik dit kan aanpakken??

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Vakantie
1.3K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Tja, boeken bij een budget-stunter heeft zo zijn nadelen....maar daar heb je nu niks meer aan natuurlijk. Met wat geluk kun je de reis nog annuelren omdat van hun kant de voorwaarden zijn veranderd en alsnog boeken bij een degelijke maatschappij, maar daar hangt natuurlijk ook wel een prijskaartje aan. Alle waar naar zijn geld.
Ritsuka
9 jaar geleden
Kijk in de voorwaarden en annuleringsverzekering wat je rechten zijn

Antwoorden (2)

Dit is geheel afhankelijk van de voorwaarde die van toepassing zijn op uw reis, als deze mogelijkheid is opgenomen in de voorwaarde valt er weinig tegen te doen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hier is niets tegen te doen, je vertrekt op de geplande datum, dat dit een ander tijdstip betreft, dat is op tijd doorgegeven, dus daar is niets aan te doen. Ook de stoel is geboekt als een voorkeur, daar wordt bij Corendon nooit een garantie op gegeven dat je daadwerkelijk die stoel krijgt. Het is jammer voor jullie, maar klagen heeft geen zin. Hopelijk troost het je, dat je niet de enige bent die dit overkomt. Geniet van je vakantie, veel plezier!