Weekend weg met 2 kinderen van 2,5 jaar. Wat neem je mee?

Wij gaan aankomend paasweekend naar een bungalowpark in schin op geul, vlakbij Valkenburg.
We zijn nu een lijstje aan het maken wat mee te nemen. Buiten de gebruikelijke dingen, wat zouden we absoluut mee moeten nemen volgens jou?

Toegevoegd na 4 dagen:
Iedereen bedankt voor de tips!
Er zaten zeker een paar dingen bij waar ik niet aan gedacht had en dus wel gebruikt heb het weekend!
het weekend was uitmate geslaagd!!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vakantie
1.5K

Het beste antwoord

Luiers en snoepjes en pakjes drinken voor in het zwembad. Als je alles in het zwembad moet halen dan ben je een kapitaal kwijt :-)

Maar dit bedoel je waarschijnlijk niet.
Neem bijvoorbeeld laarsjes mee, meestal ligt een bungalow park in een natuurlijke omgeving en met wat slechter weer kan je toch lekker de bossen.

Ook het speelgoed niet vergeten ook voor in het zwembad en vergeet vooral de knuffels niet, het is toch een vreemd bedje en dat is dan vertrouwd.

Pleisters en je verzekeringspapieren is ook nooit weg.

verder gewoon niet te veel meenemen, alles is eventueel daar wel te koop mocht je iets vergeten.

En vergeet je foto toestel niet... is ons een keer gebeurd, heel jammer.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (14)

zet je lijstje er even bij svp
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Veel schone kleding en een goed humeur, dan komt de rest helemaal goed.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zwemkleding als er een zwembad is en heel veel speelgoed voor slechter weer.
Paraplu, laarzen en niet vergeten, paasversiering, eieren en paas knutselspullen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er vanuitgaande dat het jullie eigen kinderen zijn zul je vast weten wat hun behoeften zijn. Veel meer dan dat zou ik voor een weekend niet menemen. Denk wel aan fotoapparatuur ed. In het geval het niet jullie eigen kinderen zijn kunnen jullie het best goed verdiepen in de behoeftes daarvan. Daar komt namelijk nogal wat bij kijken...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vergeet je lepi niet. Als je hebt.. Misschien kun je even inloggen op GV.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb jarenlang gepakt voor weekendjes weg naar het vakantiehuisje in de bossen. We gaan dit weekend ook en gaan morgen gelijk na school en werk de deur uit. De tassen zijn gepakt, nu doen ze het bijna zelf (kind van 12 doet het zelf, kind van 7 doet het zelf half), maar ik controleer altijd: wat zit en zat er in de tassen?
Handdoeken, toiletspullen, eventuele medicijnen, hydrofiele wegwerpdoekjes in grote hoeveelheid, pleisters, calendulazalf, kinderparacetamol, warme kleding (oud en veel sokken), regenjassen, laarzen (of die doen ze aan), knuffels (nog steeds en max 2 pp), (voor)leesboekjes, tekenspullen, handig eten & drinken en snoepjes & koekjes voor de reis en de aankomst, inderdaad: paaskuikens & paaskleurplaten, muziek (moet altijd mee), lievelingsspelletje (liefst dat door de hele familie kan worden gespeeld), fototoestel & batterijen, lijstje met dingen om te doen in de buurt (internet). Voor kinderen van 2,5 jaar zou ik naast de dagelijkse gebruikszaken als luiers vooral denken aan de dingen waar ze aan hechten. Is dat een dekentje? Meenemen. Is dat een kussen? Mag niet ontbreken. En vooral hun lievelingsspeelgoed en knuffels. Vergeet vooral de knuffels niet, ik ben wel eens een keer teruggereden om de knuffels te halen. Stonden in de tas naast de bank zei mijn man. In mijn haast nam ik de verkeerde tas mee en toen kon ik nog een keer terug. Knuffels en dekentjes en dergelijke kun je niet kopen in de vakantieplaats waar je bent, Al het andere kun je vergeten, want dat kun je ter plekke aanschaffen.
Veel plezier deze dagen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
waarom een min?? Van mij een plus, ik neem ook altijd mijn oordopjes mee!
tussendoortjes want die zijn heel duur en de tv gids met je laptop
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Paraplu en regenkleding.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
emmertjes en schepjes en zandvormpjes. Zet de kindjes in de zandbak, Ga er lekker naast zitten en je hebt heerlijke dagen!

Zwembandjes voor in het kikkerbadje, want er zal wel een zwembadje (verwarmd) zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
oh ja heerlijk! +
Knuffels van je kinderen.Kinderbestek is niet altijd aanwezig en plactic bekers voor je kinderen is er vaak ook niet.Ik ben nu puur even op de kinderen gericht en wat je vergeet kan je allemaal kopen zegt mijn man altijd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verbandtrommel