Als je met Ryan Air vliegt heb je een handbagage van 10kg met 55x40x20 + handtas 35x20x20 is hier ook gewicht op? of is dit binnen de 10 kg?

Op de site staat vermeld max 10 kg koffer 55x40x20, + handtas 35x20x20 toegelaten.maar geen extra gewicht bij de handtas

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (2)

Dat hangt er vanaf of je het vult met lood of met veren. Met lood kom je over de 10 kg, met veren zal het lichter zijn. Het gaat uiteindelijk om het volume met het Max aan gewicht van 10 kg.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
De koffer + handtas samen mogen niet meer dan 10 kg wegen. Dus beide items bij elkaar optellen.