Wat zijn de toegestane afmetingen van een ingecheckte KOFFER bij een vlucht met RYANAIR?

ik kon alles vinden over handbagae...en gewichten...helaas niets over afmetingen van een ingecheckte KOFFER!!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

http://www.ryanair.com/nl/reisvoorwaarden/regulations-checkedbaggage/

119x119x81cm

Om redenen van gezondheid en veiligheid accepteert Ryanair voor vervoer geen artikelen met een afzonderlijk gewicht van meer dan 32 kilo of met gecombineerde afmetingen die groter zijn dan 81 cm hoog, 119 cm breed en 119 cm diep. Deze gewichtsbeperking is niet van toepassing op mobiliteitshulpmiddelen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
dit is idd het beste antwoord!! veel mensen linken door naar HANDbagage....welnu dat wist ik al!!!! Mijn vraag ging over een reeds ingecheckte KOFFER. (max. 20 kg en die kost dus 35 euro als je online boekt) Dat die groter is dan 55 bij 40 bij 20 lijkt me duidelijk.