Is er ook WiFi op het MegaBus traject tussen Amsterdam en Brussel?

Ik moet binnenkort naar Brussel en zag dat de aanbieder Megabus (een Brits bedrijf) voor 15 euro je in 2,5 uur van Amsterdam naar Brussel rijdt. Aangezien dit goedkoper en sneller dan de trein (ok, Thalys is sneller maar veel duurder) wil ik dit best proberen. Nu las ik op de site dat ze op sommige trajecten WiFi aanbieden. Ik vroeg mij of dit ook op het traject Amsterdam-Brussel geldt? Ik heb dit niet op hun site kunnen vinden. Iemand hier ervaring mee?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Vakantie
1.1K

Antwoorden (1)

hoi!,

op de website staat:
``Wifi is beschikbaar op bepaalde diensten. Als wifi niet beschikbaar is, volgt geen terugbetaling.``

hiermee kom je ook niet verder, het beste is om even contact op te nemen met de klantenservice (zie link bij bron)

mvg