Tot hoelaat rijden er bussen in Girona (Spanje)?

ik land om 22:55 op Girona Airport en moet dan naar Blanes. Maar kan ik dan nog met het openbaar vervoer. Of moet ik een transfer bus/taxi boeken.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (1)

Als je geen vertraging hebt kan je de laatste bus halen. (zie link met dienstregeling)

Ik vind zelf deze overstap te kort en zou een transfer boeken. (bij de andere link een opsomming van maatschappijen die hun diensten vanaf Gerona Airport aanbieden)

Een optie die ik zelf regelmatig geboekt heb is RessortHoppa. Prijzen zijn redelijk betaalbaar