wat is de goedkoopst mogelijke manier om te overnachten aan zee?

Ik zou heel graag eens naar de belgische kust gaan met dit mooie weer, maar alle hotels en vakantiehuizen zijn veel te duur. Bestaan er spotgoedkope verblijven aan zee?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Vakantie
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Onder een brug :), maar misschien kun een pension vinden? Of bij kenissen?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Lekker slapen op het strand. Geloof dat het officieel niet mag maar kan uit ervaring vertellen dat het wel aardig slaapt. Maar weet niet of je dat voor ogen had ;-)
Ivana
9 jaar geleden
http://www.voordelig-overnachten.nl/vriendenopdefiets/
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Kamperen met een tent kan erg in prijs verschillen, heb ik gemerkt.
Als je de juiste camping uitkiest, kan dat goed te doen zijn.
Mogelijk kun je een tent lenen van iemand. Helaas zijn in deze maanden de prijzen bijna overal hoger dan voor en na het zomerseizoen.
Wachten tot september kan ook veel schelen.

Antwoorden (2)

Het klinkt een beetje vreemd, maar het wordt steeds populairder om gewoon bij onbekende mensen thuis te gaan slapen. Via internet bieden veel mensen in hun eigen huis een slaapplek aan aan toeristen. Hotels en pensions blijken hier inmiddels in steden als Amsterdam een steeds grotere concurrentie van te ondervinden.
Antoni
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
dat ga ik eens bekijken Antoni, dat lijkt me interessant!! danku!
Overnachting in een jeugherberg aan de kust inclusief ontbijt kost zo'n 20 euro per nacht.