Heeft het nut om je kleren te strijken als ze daarna in een koffer gaan?

Of kun je beter op plaats van bestemming je kleren strijken..

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Vakantie
tinus1969
9 jaar geleden
Het handigst is natuurlijk om gewoon NIET te strijken :-) Hoe dan ook, waarom zou je nog willen strijken? ga je op zakenreis ofzo?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Miisschien heb ik wel leuke blousjes die ik graag op vakantie aan wil?

Het beste antwoord

Als je netjes kunt opvouwen is er geen probleem en kan je het rustig tevoren strijken. Ter plekke hang je je kleding uit.
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het handigste is om kreukvrije spullen in te pakken ;)
Ik strijk wel. maar alleen om de ergste kreukels er uit te halen. En die spullen waarvan ik denk dat strijken niet helpt maar er toch behoorlijk uitzien gaan gewoon mee, andere spullen blijven thuis. Shirts rol ik op tegenwoordig, dan komen ze beter uit de koffer, en verder heb ik nooit een strijkijzer meegenomen op vakantie (ook geen linnen kleding want die is echt niet goed te krijgen uit de koffer