Op onze vlucht van ryanair gaan 2 personen niet mee, mag ik wel de bagage van hun meenemen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (2)

Als je het zelf in checkt wel . Op hun naam alleen de bagage inchecken is verboden . Op grond van de anti terreur wet ( richt lijn ) een passagier moet mee als hij bagage heeft ingecheckt zo niet gaat de bagage er uit . Ja soms even zoeken :(
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ronron1212
9 jaar geleden
Tegen bij betaling van het extra gewicht.
Je mag 10kg. cabinebagage per ingecheckt persoon meenemen Je kunt echter tot 25 kg ruimbagage extra meenemen tegen extra betaling. Neem de bagage van de mede passagiers die er niet zijn , op jou naam mee, als ruimbagage. Dat kan wel , het is alleen wat duurder.