Kan ik brood meenemen in het vliegtuig richting Australië?

Ik word altijd snel ziek van vliegtuig eten, zowel naar Curacao als naar Afrika ben ik er misselijk van geworden en hoefde ik 2 dagen geen eten meer. Nu ga ik van de zomer naar Australië echt een droom die uitkomt en krijg ik natuurlijk ook vliegtuig eten. Zelf was ik aan het denken om kadetjes met ham of kaas oid mee te nemen, maar ik weet niet of dat de douane door komt aangezien Australië best streng is en ik via China vlieg.

Wat raden jullie aan en kan ik die kadetjes mee nemen in het vliegtuig?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Vakantie
1.4K
tinus1969
9 jaar geleden
Was je niet gewoon luchtziek of misselijk van stress?

Het beste antwoord

Het gaat er om dat Australië en/of China niet willen dat je kaas en/of ham invoert. Maar eten voor de reis en dat die onderweg opeet is geen probleem. Als het je gaat om dat je eigen eten wil hebben en die eventueel ook wil invoeren, dan zou ik er voor producten kiezen die je door de douane mee mag nemen. Water en andere vloeistoffen is een probleem, dus die dien je te kopen achter de douane. Kaas en ham kan een probleem zijn, dus die dien je op te eten voordat je het vliegveld verlaat. Of andere (veiligere) producten te kiezen.

Ook is het een mogelijkheid om kiezen voor een andere type vliegtuigmaaltijd. Je kunt bij het boeken aangeven dat je geen eten of ander eten wil. Misschien is een deal te sluiten met de vliegtuigmaatschappij dat je meer drinken krijgt en minder voedsel. En dat je eigen eten mee neemt.

Ik maak mij wel zorgen, dat je 2 tot 3 dagen lang nog last hebt van het vliegtuigeten. Misschien toch iets om uit te laten zoeken welke eten je wel en niet kunt verdragen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt voor je reactie, ik ga is kijken of ik het bij de vliegmaatschappij kan regelen! Ik kan niet goed tegen voorgekookt voedsel, vorige keer had ik kant en klare bami en werd ik ook miselijk van. Waarschijnlijk zit het ook gewoon tussen mijn oren, want bij de gedachtes wordt ik al misselijk

Andere antwoorden (1)

Als je in Nederland opstapt en voordat je uitstapt die kadetjes opgegeten hebt, is er niemand die problemen maakt.