Hoe krijg ik normaal e-mail contact met Brussels Airlines?

Aan een telefoonnummer heb ik niets en wat ik ook probeer via de site lukt het niet. Wil een ticket boeken en mijn eerste naam zou ínvalid characters bevatten. Wat is er invalid aan de naam Maria??? Dat kun je toch echt maar op 1 manier schrijven en ik wil ze de print screen sturen.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Vakantie
4.7K

Antwoorden (1)

Op de site van Brussels Airlines vind ik wel het email adres van Customer Relations. Wellicht heb je hier iets aan?
customer.relations@brusselsairlines.com