Wat voor documenten heeft men nodig om vanuit Nederland naar de VS te emigreren?

En wat zijn die "Green Cards" waar je soms van die -letterlijk- flitsende banners over ziet?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

Het is behoorlijk ingewikkeld om naar de V.S. te emigreren. Daar zijn heel veel strenge regeltjes voor.

Voor permanent verblijf moet je ook aan bepaalde eisen voldoen, met name het visum is belangrijk.

Als je er alles over wilt weten kun je hier klikken.
http://www.verenigdestaten.info/alginfo/visa.html
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Een green-card is een werkvergunning in the US... Zonder dat papier krijg je niets gedaan... Dus dat is een eerste vereiste... Als je dat hebt, kun je de rest aanvragen... Soms krijg je pas iets als je die green-card hebt...

Dus die heb je nodig...