Welke tram moet ik nemen vanaf Centraal Station in Amsterdam naar de Amerikaanse Ambassade?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Vakantie
2.8K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ov9292??!
Amadea
9 jaar geleden
Dat zegt niks als je daar niet van op de hoogte bent, mobie. Beter is: http://9292.nl/reisadvies/station-amsterdam-centraal/amsterdam_consulaat-amerika/vertrek/2014-05-20T1556#
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
In Amsterdam is geen Amerikaanse ambassade.
Die is altijd in Den haag geweest.
Wel is er het Consulaat van de VS. Bronnen:
- http://thehague.usembassy.gov/

Antwoorden (2)

Lijn 2. Uitstappen voor het van Gogh/Stedelijk museum en dan het Museumplein overwandelen naar de ambassade.
escape
9 jaar geleden
ronron1212
9 jaar geleden
in de buurt van het van gogh wat voor het van goh of stedelijk stopt geen ta.
ronron1212
9 jaar geleden
daar is nooit d ingang geweest is tijd nog even recht doorlopen geweest.
Neem tram 16 of 24, dan stap je voor de deur uit. Halte Concertgebouw, ze roepen nu ook Rijksmuseum etc. om. Ook kan je tram5 nemen, die stopt daar ook. Ook kan je de groene Connexxion streekbussen 142, 170 of 172 nemen, halte Concertgebouw.
Keuze genoeg dus.