Hoe kan ik Emigreren naar usa?

Mijn moeder en zus woont in de usa
Mijn zus heeft paspoort
En mijn moeder heeft green card
Ik wil met mijn vrouw en kinderen emigreren

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Vakantie
1K

Het beste antwoord

Er bestaat een waslijst aan eisen en mogelijkheden, te veel om hier te herhalen. In de eerste 2 links vind je veel voorbeelden van mogelijkheden voor een visum (Nederlandstalig) en in de derde link vind je de officiële gang van zaken (Engelstalig, een link van de VS zelf). Ken jij al goed Engels (in woord en geschrift)? Zo niet, dan lijkt het mij een eerste vereiste dat je je daar eerst mee bezig gaat houden (ook je gezinsleden), immers als je dat land als je nieuwe vaderland wilt gaan zien, dan is het wel zo handig (en netjes) als je ook de taal goed beheerst.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Emigreren naar de USA is niet zo makkelijk. Permanent emigreren is eigenlijk alleen mogelijk door het winnen van een greencard of te trouwen met een Amerikaan(se). Dit laatste gaat voor jou al niet op. Als je op een inversteerdersvium wilt gaan, zal je een aardige duit moeten meebrengen. Lees op deze site verhalen van mensen die daadwerkelijk ge-emigreerd zijn: http://www.verenigdestaten.info/category/emigratie/