Bestaan er all-inclusive hotels in Japan?

Ik wil graag naar Okinawa (de archipel) of naar Kyushu in Japan (welk eiland of welke plaats is niet zo belangrijk) en ik zou graag een soort hotel-verwenpakket willen hebben. Bijvoorbeeld all-inclusive qua eten, of een hotel met een saunapakket of zoiets. Ik heb zelf gezocht uiteraard, maar ik kan niets vinden. Alle links die de zoekterm weergeven, blijken daarna leeg te zijn. Iemand die iets weet / het wel kan vinden?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Vakantie
1.3K
anneliez
10 jaar geleden
je kunt overal lekker eten in Japan, dus zou niet all inclusive gaan. En wees niet bang dat je niet weet wat je op je bord krijgt, de etalage staat vol met nep-gerechten, of het hangt vol foto's
ronron1212
10 jaar geleden
Gaat er omdat hij alles in een wil hebben en niet naar een restaurant hoeft.
anneliez
10 jaar geleden
Ja snap ik eigenlijk wel, maar het andere concept is zoveel leuker
ronron1212
10 jaar geleden
Dat is net wat jij leuk vind ik kies daar niet voor.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik ben al 4x in Japan geweest, op andere eilanden (Honshu, Kansai, Shikoku), ik reisde dan per trein door bijna het hele land en ik zocht 's avonds zelf wel een restaurant. Nu zoek ik gewoon iets makkelijks, een verwenpakket zodat ik niet zelf alles hoef op te zoeken. En omdat ik nog niet in de Okinawa archipel ben geweest of op Kyushu, leek me dat wel leuk. Ik had nooit van zo'n resort daar gehoord vandaar mijn vraag. Enne.. ik ben niet bang voor wat er op m'n bord komt, ik lust bijna alles.

Het beste antwoord

Ja er zijn all inclusieve resorts in Japan kijk hier maar eens verder
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ronron, dit is ClubMed! In augustus is het niet te boeken en om prijzen in die regio te zien, keek ik bij China: ruim 3000 euro voor 1 persoon voor 7 dagen exclusief de vlucht! Dat is echt boven mijn budget.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja, Japan is geen goedkoop land en zeker niet als je voor luxe gaat.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Da's niet waar David. Japan hoeft helemaal niet duur te zijn. Ik ben er al 4x eerder geweest, alleen nooit in die regio's. Het probleem is alleen die ***-eenpersoonskamertoeslag, ik betaal gewoon dubbel.