krijg je een maaltijd bij Iberia/Air Nostrum?

Ik vlieg komende zomer vanaf Amsterdam naar Melilla met Iberia Express en Air Nostrum nou wil ik graag weten krijg ik aan boord een gratis snack/maaltijd of moet ik dit aan boord kopen.
Ik reis gewoon Economy .

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Vakantie
1.2K

Het beste antwoord

Moet je gewoon kopen. Er is geen gratis service op Europese Iberia vluchten.

Ik raad je aan om zelf broodjes mee te nemen want de kwaliteit die Iberia aanbied is zeer laag.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Duidelijk genoeg dus maar ik kan wel drinken aan boord kopen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja. Maar je bent goedkoper als je een flesje koopt op de luchthaven na de veiligheidscontrole en dit meeneemt in het vliegtuig. En denk er aan, de koffie is niet te zuipen