houden ze je ook aan bij shiphol als je niet ben komen opdagen bij de recht bank en waar houden ze je eigen voor aan?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (4)

Ja, als u veroordeeld bent of u moet nog gehoord worden, dan zult u gesignaleerd staan en aangehouden worden. U kunt aangehouden worden voor diverse feiten. De beste oplossing is om zelf langs te gaan bij het politiebureau om te kijken of er nog lopende zaken zijn en om die af te handelen voor u op reis gaat.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Je hoeft geen 'u' te zeggen hoor, tegen iemand die veroordeeld is :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Doe ik altijd :P
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zou iemand niet zelf weten of er nog zaken tegen hem lopen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vaak niet, of niet de status van de zaak. Er komen genoeg mensen op Schiphol voor verrassingen te staan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jaja...die weten dan van niks....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tja, criminelen zijn niet altijd de slimste mensen en vaak hebben ze zoveel op hun naam staan, dat het niet gek is dat ze zo hier en daar wat vergeten zijn...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
A'man, waarop baseer je dat?
Bij de paspoortcontrole is de kans groot dat ze deze controleren en zien of je nog boetes open hebt staan. Voortvluchtig bent.

En waar ze je voor aanhouden dat je in gebreke bent gebleven. Door niet te komen opdagen bij de rechtbank terwijl de rechter jou dit heeft opgelegd. Dus een dikke overtreding.

De vlucht haal je niet meer.
Je geld ben je kwijt.
En nog opgepakt en er een strafblad bij.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zelfs als je een (grote) bekeuring hebt uitstaan houden ze je al aan op Schiphol...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, als je paspoort wordt gecontroleerd, zien zij direct wat verrekend moet worden, of nog open staat.