Weet u misschien een strand dat makkelijk bereikbaar is voor een kwetsbare oudere?

Mijn beste vriendin wil morgen naar het strand met haar oma, maar die heeft pijn aan haar knie en loopt dus niet heel goed. Ze is op zoek naar een strand dat makkelijk bereikbaar is vanuit de auto.

Toegevoegd na 13 minuten:
Ze woont in Breda.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Vakantie
1.9K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Waar woont je vriendin?
Amadea
10 jaar geleden
Huur een rollator bij de thuiszorgwinkel. Dan kan je overal waar plankieren gelegd zijn goed lopen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
@Roxanna3321 ze woont in Breda!
@Amadea altijd een goede tip, ik geef het door haha
Antoni
10 jaar geleden
Er bestaan in Nederland een paar autostranden (waar je dus (zelfs) met de auto op mag), voorzover ik weet zeker in Zeeland, maar waar precies weet ik helaas niet.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
@Antoni dat is perfect, superbedankt!
Antoni
10 jaar geleden
gast191511, heb jij informatie gevonden over zo'n strand? Ik helaas niet. Nu ik google naar de term "autostrand" vind ik alleen maar informatie over het autostrand in Oostvoorne en dat is jaren geleden afgesloten voor auto's vanwege milieu-overwegingen. Sorry, ik krijg de indruk dat er toch geen autostranden (meer) zijn in Nederland.
paulus811
10 jaar geleden
Wat denk je van de Galderse meren in Breda? Naast de deur en gratis parkeerplaatsen in overvloed. Aan het einde heb je nog een echt zandstrand ook.

Het beste antwoord

Bij Egmond aan zee kan je vlak bij het strand komen met de auto.
Maar vaak is het probleem in dergelijke gevallen niet om naar het strand te komen, maar om op het strand te komen (zand loopt namelijk erg zwaar)

Daarom kan je daar ook een speciale strandrolstoel lenen.
(Strandpaviljoen De Schelp, 072 - 506 41 95)

Toegevoegd na 2 minuten:
(Ik zie net dat je uit Breda komt, dan ligt Egmond aan Zee wel een beetje uit de richting)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ze vindt het vrij ver weg, maar de strandrolstoel is een hele goede tip. Superbedankt voor het antwoord en de moeite!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ze zijn toch naar Egmond aan zee gegaan, en ze vonden het allebei super! Heel erg bedankt!

Andere antwoorden (1)

In Breskens (Zeeuws Vlaanderen) kan je parkeren op de parking van de veerhaven . Van daar is het maar een kort stukje wandelen naar het strand. Direct in de omgeveving is er ook het prima Hotel Milliano. Groeten, Tempete