kun je een stuk van de amazone kopen, en hoe duur is het dan?

ik was benieuwd of het mogelijk is een stuk van de amazone te bezitten, en hoeveel het kost.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Vakantie
1.9K

Het beste antwoord

De Amazone wordt platgebrand door grote concerns die er landbouwgrond van maken. Als particulier kun je geen grond kopen.

Wel is het mogelijk mede-eigenaar te worden van stukken grond in de Amazone waar mogelijk goud in de grond zit. Het goud wordt gewonnen door bedrijven die een concessie hebben, en in de opbrengst van het gevonden goud deel je mee in verhouding tot jouw inbreng en die van de andere mede-eigenaars.

Familie van mijn vriendin die in een grote stad aan de kust wonen hebben dat gedaan. De opbrengst schijnt redelijk te zijn.
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
@Edraket Hoe kun je nou een rivier "platbranden"? Wat zijn ... "Stukken grond in de Amazone"? bedoel je daarmee eilandjes in de rivier?
Edraket
10 jaar geleden
Tja, voldoende "algemene ontwikkeling" is niet iedereen gegeven.
Kijk eens hier naar:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Amazone