Hallo Kees,

Ik ben de eigenaar van TurkijeVisum.nl en kan je bevestigen dat je geen naam van de ouders hoeft in te vullen. De naam van de ouders hoeft alleen ingevuld te worden als je minderjarig bent en met je ouders meereist.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Duidelijk en goed antwoord
Tevens is het een logisch antwoord

Andere antwoorden (2)

Nee dat hoef je niet daar wordt niet naar gevraagd.
10 jaar geleden
ronron1212
10 jaar geleden
De minnen slaan nergens op op het vliegveld haal je je visum en ik heb nog nooit de naam van mijn ouders moeten invullen.
ronron1212
10 jaar geleden
Toch jammer wel minnen maar niet zeggen waarom.
Ja, de eerste naam van zowel je vader als je moeder moet op het formulier ingevuld worden.
Amadea
10 jaar geleden
ronron1212
10 jaar geleden
op het vliegveld haal je je visum en ik heb nog nooit de naam van mijn ouders moeten invullen.
Amadea
10 jaar geleden
Heb jij het dan wel over een recent visum voor Turkije?
ronron1212
10 jaar geleden
Zeker dat zou pas veranderen na de zomer vakantie 2014 kom minimaal 2 keer per jaar in turkije
ronron1212
10 jaar geleden
http://visumdienst.com/turkije.html
Amadea
10 jaar geleden
Als ik met jouw link verder zoek dan kom ik uiteindelijk op een formulier waarop je zelfs hun complete namen moet invullen!
11. Father’s full name
12. Mother’s full name
http://visumdienst.com/download/turkije.pdf
ronron1212
10 jaar geleden
Op de luchthaven van turkye betaal je gewoon € 15 euro en je hebt een visa Amadea. Dat zal eind dit jaar veranderen maar dat is nog niet zo ver. zo als ik al zei ik kom daar al jaren.
ronron1212
10 jaar geleden
lees ook even voor je op de link Turkije klikt dat zie je dat het visum op de luchthaven wordt verstrekt en daar hoef je niets voor in te vullen tot 1 november 2014.