Waren er voorheen rechtstreekse vluchten naar Australie vanaf Nederland?

Zonder tussenstop?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (2)

Neen, afstand is te lang

Toegevoegd na 2 minuten:
(Het vliegtuig zal moeten tanken, en geld alleen voor passagiers vliegtuigen)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ivana
10 jaar geleden
Wij vlogen van Schiphol naar Singapore en vandaag met een ander vliegtuig naar Darwin. Terug van Brisbane naar Singapore en verder naar Rome- Amsterdam.
60 Jaar geleden duurde de vlucht naar New Zealand 3 dagen.
Nooit vanuit Nederland.
Er is een 747-400ER geweest met een handvol passagiers die de afstand overbrugt heeft vanaf London, maar was geen reguliere vlucht.
Er zijn ontwikkelingen voor de Boeing 777 en Airbus 350 om deze verbinding non-stop te gaan onderhouden, maar vooralsnog zijn het economische redenen om af te zien van dergelijke directe lijnverbindingen.