Van busreizen vanuit Nederland naar de Oekraïne heb ik nog nooit gehoord. Op de Nederlandse site van Eurolines kan ik ook niets vinden. Op de Duitse site van Eurolines zijn ze wel te boeken (zie link). Is wel een erg lange rit (KIev ligt 2000 km van Nederland). Andere opties zijn de trein (tickets zijn te koop bij de treinreiswinkel).

Wat ik zelf dit jaar ga doen en wat volgens mij de voordeligste optie is. Is vliegen met Wizzair vanaf Dortmund of Keulen. Zij vliegen op Lviv, Kiev en Donetsk en met slim boeken heb je een retour voor+/- €120

Toegevoegd na 1 uur:
nog even gezocht. http://shevpastrans.com/en/home.html
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Waar je woont, weet ik niet, maar er is vanuit Brussel een rechtstreeks busverbinding naar Kiev.
Misschien heb je daar iets aan.