in welk land zijn de meeste pretparken?

Wij vinden het leuk om met onze kinderen van 9 en 5 komende zomer een soort pretparkenvakantie te maken waarin we dus veel van dat soort parken willen bezoeken. Wie weet in welk land we in 3 weken tijd de meeste pretparken kunnen bezoeken? Zelf denken we aan Japan maar het is in augustus daar natuurlijk wel regenseizoen... Alvast dank voor de reacties.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Vakantie
3.5K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Denk je niet dat ze dat na 2 dagen wel zat zijn? Zeker die van 5 wordt waarschijnlijk horendol van al die indrukken.

Antwoorden (2)

Je zou naar de VS Orlando, Florida kunnen gaan. Daar heb je 4 Disney parken bij elkaar plus Sea World. Neem wel een tas met geld mee, want een ticket is rond de 90 usd per persoon per dag.
paulus811
10 jaar geleden
Utrecht
10 jaar geleden
Je was me net voor.
Per dag zijn de parken inderdaad érg duur. Maar je kan ook een weekpas kopen; kan je bijv. 14 dagen onbeperkt.
paulus811
10 jaar geleden
Klopt. Hoe langer je blijft , hoe goedkoper per dag het wordt. Ben er zelf afgelopen jaar geweest (vond Epcot center geweldig) maar zou 14 dagen persoonlijk veel te lang vinden.
Orlando (Florida).
Met 5 Disney parken, Cape Canaveral (Kennedy Space Centre), Busch Gardens. Allemaal binnen 1 uur rijden.
Utrecht