Beste Johanneke,

Kijk anders ook es even op www.camperplaats.nl. Daar staan meer dan 9600 plaatsen op.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
goei tip

Andere antwoorden (3)

Butgenbach is best een hele mooie streek vol met campings en andere leuke plekjes :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Appelhof op Terschelling is werelds.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op de campersite staan er ook veel, je kan er ook een handige landkaart bestellen van de benelux met duidelijke informatie.

Toegevoegd na 2 minuten:
Nog een leuke tip: Amival in Gent (BE) , lekker dichtbij het centrum (fietsafstand) en lekker op een grasveld (veel camperplaatsen zijn op asfalt)