De klokkentoren kan beklommen worden, maar alleen door Britten. Een online rondleiding is wel mogelijk. Toeristen zullen het verder helaas bij een rondleiding door The Houses of Parliament (zoals het Palace of Westminster ook genoemd wordt) moeten houden.

Toegevoegd na 3 minuten:
http://www.parliament.uk/visiting/online-tours/virtualtours/bigben-tour/
Amadea
10 jaar geleden
Ja de Elisabeth Tower, de toren waar de klok de Big Ben inhangt is te bezoeken.
Maar..... alleen maar voor ingezetenen van het Verenigd Koninkrijk. Dus niet voor ons soort toeristen of zoals de Engelsen dat zo mooi zeggen "overseas visitors".