Als ik met vakantie ga naar Egypte ,en ik boek zelf mijn vlucht ,en ook hote ,ipv een geheel bij touroperator ,heb ik dan meer dan mijn EID nodig ??

Deze vraag is gericht aan Belgen ,daar in Nederland iedereen over een paspoort beschikt .

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (1)

Egypte
Visum aanvraag informatie Egypte (EG)

Gaat u binnenkort op reis naar Egypte? Op vakantie in Egypte? Of gaat u voor zaken naar Egypte? U vindt hier alle informatie over het aanvragen van uw visum voor Egypte. Visumdienst verzorgt graag uw visum aanvraag, zodat uw reisdocument voor Egypte op orde zijn! Direct uw visum aanvragen Egypte

Visum nodig : ja .Aanvragen: bij aankomst, zakelijk: via Visumdienst Breda Paspoort6 maanden geldig bij aankomst; Dit is een regel van luchtvaartmaatschappijen, In Egypte vinden ze een maand genoeg. NB als er fysiek een visum wordt aangevraagd bij de ambassade moet het paspoort 6 maanden geldig zijn.

Dit geldt ook voor Belgie.