Kun je na faillisement op vakantie binnen of buiten Europa?

Kun je reizen binnen Europa als je persoonlijk failliet bent of wordt je gekeerd bij de douane?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Vakantie
1K

Antwoorden (1)

Daar let de douane niet op tenzij je belasting schuld of opstaande boetes hebt. Als het schulden bij bedrijven zijn lijkt het mij raadzaam en redelijk om die eerst te voldoen alvorens lekker op reis te gaan.