Weet er iemand wat interessante plekken om te bezoeken op Bali?

Komende zomervakantie ga ik voor de 3e keer naar Bali, en intussen heb ik dus al wel heel veel gezien op Bali.

Weet iemand nog leuke/interessante dingen om te bezoeken?

Toegevoegd na 4 minuten:
Plaatsen als Kuta, Seminyak enzo ben ik al geweest, voor de golven. Ben al in het Waterbom park geweest, en qua cultuur ben ik al in veel fabriekjes, tempels, etc geweest.
Heb ook al in de zee met dolfijnen gezwommen.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (2)

Ben net terug.

Tanahlot?
Er is nu een dierenpark, heel leuk, ga je door de jungle met een jeep..
Wij hebben een fietstocht gemaakt door de rijstvelden en langs dorpjes gefietst. Ontzettend leuk om de lokale bevolking te zien die daar leven...

Wat wij ook vaak doen is voor een drol leuke kinderspullen kopen zoals schriftjes, etuitjes en potloden en vragen of je dat naar een weeshuis mag brengen.
Krijg je een rondleiding, doe je iets goeds en proef je ook weer een stukje cultuur.
Je kan dat zo vragen aan je chauffeur die weet genoeg mensen met veel kinderen of tehuizen.

Je kan natuurlijk ook naar de monkeyforest, vervelende en bijdehante apen voeren.

Toegevoegd na 49 seconden:
Ubud?

Toegevoegd na 1 minuut:
Drumlessen nemen, of de boot pakken en drie dagen naar Lombok gaan?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb gehoord dat het prachtig is om naar de oostkust te gaan.

Wij gaan voor 2 dagen naar de oostkust. Laten ons door een auto met chauffeur over de oostelijke kustroute rijden (die schijnt prachtig te zijn) en stoppen dan in Amed. Daar schijnt het fantastisch te zijn. De mooiste duik- en snorkelplek. En het is er uitgestorven, i.t.t. het drukke zuiden. Dus niet te lang blijven, maar voor 2 daagjes schijnt het geweldig te zijn. Ga dan ook 's ochtends om een uurtje of 6/7 boven op de rots zitten die aan de kust ligt van Amed, dan zie je bij een prachtige zonsopgang de visserbootjes vanaf het andere eiland weer aan komen varen.

Vanuit daar kun je ook de vulkaan (Gunung Agung) bezoeken en de theeplantages.