Waar kan ik goedkoop een 2-maand lang verblijf in Miami (Brickell) vinden? (Studentenstage)

Locatie zou rond Miami (Brickell) moeten liggen. Liefst zo goedkoop mogelijk. Periode maart 2014 - mei 2014.
Iemand die een goeie site heeft om dat op te zoeken?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Vakantie
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Informeer (óók) bij je stage-verlener.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wellicht kun je ook een deal sluiten met een hostel, dat je een goedkopere prijs krijgt omdat je er lang wilt verblijven. Ik zou er zeker over onderhandelen!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
@Barrow: Het stagebedrijf is nog maar pas geopend en de meeste mensen zijn daar nog maar net gesettled, dus wordt wat moeilijk. @loanna zal ik zeker eens doen. Bedankt!

Het beste antwoord

Dat wordt niet goedkoop. Downtown in de dure toeristenstad Miami. Misschien kan je iets (redelijk) betaalbaars vinden op AirBNB.

Goed spelen met de search tools voor het beste resultaat
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Mocht er een fietsverhuur zijn of een degelijk metronetwerk dan zie ik het wel zitten om wat verder te gaan zoeken. Het moet natuurlijk wel te doen zijn. Alvast bedankt voor de website!