Naar welk plekje op de wereld wil je écht nog eens een keertje heen?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Vakantie
2.6K

Antwoorden (35)

Omdat je vraagt: Écht nog eens...dan antwoord ik, Corfu!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Paaseiland.
En jij?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
naar het mooiste plekje op de wereld
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
venetie, jordanie
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Toscane, de mooiste plek op aarde
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Eilanden zoals Tristhan da Cunha omdat die zo afgelegen zijn. Ook omdat die altijd tot mijn verbeelding heben gesproken door verhalen als Robinson Crusoe van Dafoe.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nieuw Zeeland, maar dan wel een enkele reis, zodat ik hier nooit meer hoef terug te komen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Moskou, supertof lijkt me die stad.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik zou wel eens een kijkje willen nemen in Nederland van voor de industriële revolutie. Toen er nog geen auto's waren, geen televisie, geen Internet, geen telefoon en ga zo maar door. Niet dat ik het niet waardeer zoals het nu is, maar gewoon uit nieuwsgierigheid naar het leven van toen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Antarctica
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De Malediven en Frans-Polynesië. Zie ook de bron met foto's!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
china of japan
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik zou nog wel eens een wereldreis willen maken. De plekjes waar ik nog heen wil zijn te veel om op te noemen!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nog een keer een tocht door Taman Negara. Dit is een stukje tropisch regenwoud in Maleisië. Ben er een aantal jaar geleden geweest. Zeer zeker de moeite waard om terug te gaan, maar in mijn staat wel wat ingewikkeld... dromen dus.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Naar een fantastisch mooie, in een bos gelegen campground in Townsend Tennessee, waar we in 2007 3 dagen zijn geweest met een motorhome.
Onvergetelijk....
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Pitcairn. Vanwege z'n onbereikbaarheid en bijzondere historie.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Somaliland
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De Bahama's
En jij ??
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Elke plek uit mijn jeugd. Maar filosofisch is de vraag onmogelijk te beantwoorden. Ieder die probeert een goede herinnering (reis, vrienden ,gebeurtenis) te herhalen komt zo bedrogen uit.Kierkegaard heeft die fenomeen ergens beschreven in een reis naar berlijn.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Vietnam, naar de Halongbaai.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De Kanaaleilanden, lekker rustig en relaxed (lijkt me), maar wel graag een beetje mooi weer!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Antarctica! Helaas zal dat waarschijnlijk bij WILLEN blijven. Financieel is dat niet echt haalbaar...
Dromen kan en mag echter wel... Oog in oog met een kolonie keizerspinguins. Met een zodiac-bootje tussen de walvissen doorvaren. Zee-olifanten zien.... zucht...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het drielandenpunt, op de motorfiets.
Eerst mijn rijbewijs halen ;)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Schotland, Ierland en Noorwegen zijn drie landen waar ik absoluut nog eens heen wil...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik zou graag naar Maladiven willen gaan, en dan in een afzonderlijk in een bungalow verblijven.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Shanghai
Leuker dan Tokyo
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Duiken bij de Maldieven
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ha, die Eline5;

Op mijn lijstje staan nog Canada, de Gran Canyon, IJsland, Peru, Arnetinié, Zuid-Afrika, Australië, Tibet, Hong-Kong, Rome, Jordanié, Japan en New York. En Ameland.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik zou elk land van de wereld wel eens willen bezoeken.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ko Tao te erg gewoon.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik wil overal heen eigenlijk, het lijkt me heerlijk om voor je werk te reizen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Naar de slaapkamer van het huis waar mijn overgrootmoeder geboren is. Huis is ogenschijnlijk in al die jaren niet verbouwd maar de mensen die er nu ook al weer twee generaties wonen wilden ons niet eens te woord staan toen we kwamen vragen of we wellicht een kijkje mochten nemen.

Huis staat overigens in Nordenhamm (Duitsland).