hoe zoek ik goedkope vliegticket's met een flexibele vertrektijd en plaats?

We plannen volgend jaar met het gezin een trip nar Israel. we zijn redelijk flexibel qua tijd en vliegveld van vertrek (Duitsland, België) bij het zoeken moet je meestal een vertrek en retourdatum opgeven. Maar we willen juist op basis van prijs de datum en plaats laten bepalen.

Hoe vinden we de goedkoopste tickets

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (4)

Vliegtickets.nl altijd voordeeligg
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik had gelezen dat je juist op de site van de vliegmaatschappij zelf goedkoper uitkomt. Je kunt er dus wel een paar uitzoeken en zien welke goedkoper uitkomt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik adviseer je te kijken op www.lowcostairlines.nl. Dit is een website waar je (zoals de website al doet tonen) prijzen en beschikbaarheid kunt vinden voor goedkope airlines. Hier worden ook normale lijndienst airlines aangegeven, zoals KLM.

Je krijgt een plattegrond te zien met de aanvlieghavens, leg je muis op bijvoorbeeld Tel Aviv en je ziet vanaf welke plaatsen deze bestemming aangevlogen kan worden. Succes!

Toegevoegd na 2 minuten:
Je kunt dus in 1 oogopslag zien wat de prijs is, welke luchtvaartmaatschappij het is, en verder klikken om door te gaan naar de desbetreffende website!

(onder de plattegrond kun je de datum en reizigers wijzigen; staat standaard op 1 reiziger en de volgende maand)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Voordeligste rechtstreekse optie is waarschijnlijk de Jetairfly route vanaf Luik naar Tel Aviv.

Andere optie is het Israëlisch Arkia vanaf Amsterdam

Waarschijnlijk zijn tickets met overstap het voordeligst. DE beste sites om deze te vinden zijn www.Skyscanner.nl , www.Momondo.nl . of www.Swoodoo.de

Toegevoegd na 1 minuut:
Denk er aan dat tickets op dinsdag, woensdag en donderdag over het algemeen het voordeligst zijn

Toegevoegd na 9 minuten:
Ik vergeet er eentje. De Israëlische touroperator Issta heeft ook vaak wel leuke prijsjes